تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

چرا گوشی هایمان داغ میشود و جلوگیری از آن

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ

چرا گوشی هایمان داغ میشود و جلوگیری از آن

امروزه تقریباً همه افراد از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ، گرم شدن گوشی به یکی از دلایل نگرانی و شاید حتی زندگی کاربران تلفن های هوشمند تبدیل شده است. تلفن های هوشمند دارای فن خنک کننده نیستند و با وجود قطعات الکترونیکی بسیار قوی ، مقاومت ناپذیری به نظر می رسد. اما راه حل هایی دارد.البته این یک پدیده شایع است ، که معمولاً در تابستان اتفاق می افتد. علت گرم شدن ممکن است عوامل مختلفی باشد که بر گرمای تابستان تأثیر می گذارد.در ادامه به چند مورد برای جلوگیری از داغ شدن گوشی و خنک کردن آن می‌پردازیم.

چرا گوشی هایمان داغ میشود و جلوگیری از آن

۱. مشکلات باتری، شارژر یا کابل های شارژر

وضعیت باتری یا شارژر می تواند باعث گرم شدن گوشی شود. همیشه از شارژرهای اختصاصی تلفن خود استفاده کنید. شما باید مقدار خروجی شارژر خود را با مقدار آمپراژ مورد نیاز برای شارژ مجدد تلفن خود مطابقت دهید.

به منظور افزایش طول عمر باتری ، بهتر است باتری خود را شارژ کنید. اگر تلفن خود را در انتهای شارژر به یک شارژر وصل کنید و قبل از رسیدن به 10٪ شارژر بکشید ، از آن جلوگیری می کنید و طول عمر باتری خود را افزایش می دهید.

 

2.اپلیکیشن های فعال در پس زمینه گوشی

هنگامی که از برنامه های خود خارج می شوید ،اما فراموش خواهیم کرد که آنها را به طور کامل ببندید ، و آنها هنوز هم در پس زمینه فعال هستند. فعالیت چند برنامه ای در زمینه تلفن هوشمند شما و استفاده مداوم از CPU دیگر نمی تواند دلیل داغ شدن تلفن شما باشد. برای جلوگیری از این مسئله ، اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر به مواردی که به آنها نیاز ندارید نیاز ندارید. اگر مطمئن هستید که در طولانی مدت از آنها استفاده نخواهید کرد ، آنها را بررسی کنید.

 

3. قاب و کاور های گوشی

استفاده از فریم های تلفن خصوصاً در هوای گرم دلیل دیگر داغ شدن گوشی هوشمند شماست. پنل هایی که بعضا به دلیل زیبایی و یا افزایش امنیت گوشی به گوشی اضافه می شوند ، بیشتر از پلاستیک ساخته می شوند ، گرما را منتقل نمی کنند و در صورت وجود علائم گرمایشی ، حداقل روند خنک کننده باعث تاخیر می شود تلفن . اگر هنگام استفاده از تلفن های هوشمند از تلفن های هوشمند استفاده می کنید ، قطعاً از قاب پلاستیکی خارج خواهید شد.

 

4. استفاده‌ی مداوم از دوربین تلفن همراه

استفاده مداوم از دوربین تلفن شما ، به خصوص برای فیلمبرداری ، می تواند باعث گرم شدن تلفن هوشمند شما شود. اگر مجبورید از دوربین تلفنی خود به طور مستمر استفاده کنید و نمی خواهید به گرمای بیش از حد آسیب زیادی وارد شوید ، می توانید از وضوح پایین برای فیلم یا تصاویر استفاده کنید ، یا آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی