تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است


لوازم جانبی لوازم الکترونیک اسگو


فروش لوازم الکترونیکی خود را در بازار اسگو بیابید و بدست بیاورید فروش محصولات از جمله:فروش کارت گرافیک،فروش لوازم جانبی پرینتر،قطعات کلی کامپیوتر،نگهدارنده مغناطیسی کابل،کیف و کیبود مخصوص تبلت و لپ تاپ،کابل افزایش صدا 15متری به بالا،گیرنده های دیجیتال و کلیه لوازم الکترونیکی خود را میتوانید در اسگو بیابیدو به نیاز های خود برسید.شما کاربران میتوانید در اسگو محصولات خود را بفروشیدو کسب درآمد کنید.

اسگو سایتی برای ثبت آگهی های شما صاحبان مشاغل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۰
تجارت الکترونیک
اسگو جای تبلیغات شماست


اسگو جای تبلیغات شماست با اسگو تبلیغات رایگان خود را شروع کنید،اسگو یک سایت آگهی وتبلیغاتی رایگان برای شما صاحبان مشاغل است که میخواهید کسب کار خود را رونق دهید شما میتوانید با اسگو روزانه هزاران بازدید داشته باشید و در صف اول گوگل قرار گیرید با تبلیغات، شما میتوانید فروش محصولات خود را چندین برار کنید مزایای این تبلیغات این است که شما محدودیت جغرافیایی نخواهید داشت و  آگهی شما در نقاط مختلف کشور به نمایش خواهد گذاشته شد تجربه اسگو در عرصه تبلیغات توانسته گام بلندی در عرصه تبلیغات بنا کند.همه روزه آگهی آنلاین شما در سایت قابل نمایش است. میتوانید از همین امروز ثبت آگهی خود را شروع کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۶
تجارت الکترونیک
فروش و تعمیر ادوات موسیقی اسگو


فروش و تعمیر ادوات موسیقی،تعمیر تخصصی پیانوی دیجیتال،مشاوره رایگان،فروش با قیمت خوب پیانوی های دیجیتال،فروش انواع طبل و سنج با قیمت مناسب،فروش اسپیکر مانیتورینگ،موسیقی آپادانا،ترانه و آهنگسازی و میکس و تمامی محصولات موسیقی کافی است در قسمت نتایج جستجو محصولات خود را بیابید.

اسگو یک دریچه ای به سوی تبلیغات موثر شماست با عضویت رایگان محصولات خود را به فروش برسانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۷
تجارت الکترونیک
فروش انواع رم اورجینال کامپیوتر اسگو


شرکت امارات در امر توزیع کلیه قطعات رایانه و نوت بوک آماده همکاری با شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی می باشد .
انواع رم با برندهای:kingston-kingmax,Twinmos,crucial , patriot ,gskill,corsair
ارسال کالا به تمام نقاط ایران جهت همکاران محترم شهرستانی با بهترین قیمت.

با اسگو باشید و از خدمات آن لذت ببرید با عضویت میتوانید آگهی رایگان ثبت کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۵
تجارت الکترونیک
برگزاری کارگاه های فن بیان حرفه ای اسگو


کارگاه فن بیان حرفه ای راحت بیان کنید و مخاطب را به خود جلب کنید جملات مفیدی را به کار ببرید آموزش ها خیلی راحت است به شکل یک حرفه ای در مذاکرات بدرخشید  همچنین باعضویت میتوانید خیلی راحت آگهی رایگان برای خودتان در اسگو ثبت کنید تا موفقیت راهی نیست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۲
تجارت الکترونیک
آموزش علوم کامپیوتر از روز اول اسگو


آموزش تخصصی کامپیوتر از مبتدی  تا پیشرفته و بدون کوچک ترین آشنای با کامپیوتر متخصص آن شوید با آموزش های روان آن به راحتی میتوانید با آموزش های ما حرفه ای شوید و از مزیت های دیگر سایت ما این است میتوانید با عضویت در سایت آگهی رایگان برای خودتان ثبت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۸
تجارت الکترونیک
اسگو


به راحتی تبلیغات خود را در اینترنت سر سامان دهید میتوانید روزانه از همه جا بازدید داشته باشید و در معرض سایر افراد قرار گیرید روش تبلیغات مطمن و بازدید فراوان به شما  پیشنهاد میکنم اگر قصد تبلیغ و آگهی محصولات و خدمات خود را دارید از اسگو غافل نشوید این سایت با تجربه یازده ساله در عرصه تبلیغات توانسته مرجع تبلیغاتی بزرگ ایران شناخته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۹
تجارت الکترونیک



آموزش جامع فنی و حرفه ای در تمام رده ها از مبتدی تا پیشرفته به راحتی میتوانید آموزش خود را از اسگو دریافت کنید تجربه ده ساله ما در عرصه ی برنامه نویسی همیشه توانسته ایم راحت ترین راه را برای کاربر محترم ایجاد کنیم.شما عزیزان میتوانید در قسمت نتایج در قسمتی که میخواهید آموزش ببینید را انتخاب نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۴
تجارت الکترونیک



آیا با خودتان فکر کردید که آیا کسب کار من به سایت نیاز دارد یا نه ، یک سایت همانند پنجره ای است که با باز نمودن آن میتوانید توجه مشتریان رو به آن جلب کنید .

یک وب سایت میتواند هزینه های تبلیغات شما را بسیار کاهش دهد،یک سایت فروشگاهی میتواند در آمد شما را بسیار بالا ببرد

داشتن یک سایت خوب میتواند به کسب کار شما اعتبار ببخشد پس نتیجه میگیریم وب سایت برای کسب کار شما مفید میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۶
تجارت الکترونیک



امروز میخواهم شما را با کسب کار در فضای مجازی بیشتر آشنا کنم:

برایکسب در آمد در فضای مجازی  راه های مختلفی وجود دارد

یکی از توصیه های بنده این است عجله نکنید نمیشود راه هزار شب را در یک شب طی کنید کسب کار در فضای مجازی مثل خیلی مشاغل به زمان و مدیریت صحیح احتیاج داردبه طور کلی در فضای مجازی (به غیر از وب ها) ما با دو رسانه اجتماعی کارآمد رو به رو هستیم که برا همه عمومآشناست. بله!درست حدس زدید  تلگرام و اینستاگرام طبق تحقیقات انجام شده مورد استفاده اکثریت مردم هستند. آنچه که در تلگرام به کسب درآمد می انجامد ساخت یک کانال و تبلیغ محصولات و یا بازاریابی است. این موضوع به قدری مهم است که بعضا دیده می شود که برای گذاشتن تبلیغ یک کانال در کانال های پر بازدید، ملیون ها پول خرج می شود. امروزه دیگر صاحبان مشاغل، برای فروش بیشتر محصول اقدام به صرف هزینه در کانال ها می کنند.
اما در  اینستاگرام! از آن جایی که اینستاگرام بیشتر جنبه ی عکس و کلیپ یا ویدئو دارد. جنس بازاریابی و کسب درآمد در آن به گونه ی دیگری است. در اینستاگرام  صاحبان کسب و کار هستند که با ساخت یک صفحه، به دنبال مشتری مورد نظر خود می گردند و با فالو کردن آن ها و یا پست گذاشتن زیر صفحات مشهور می خواهند کار خود را تبلیغ کنند.

پس نتیجه میگیریم یکی از راه های مفید کسب درآمد فضای مجازی است.



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۸
تجارت الکترونیک