تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

مسائل مربوط به بزرگتر بودن زن از شوهر

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ب.ظ

مسائل مربوط به بزرگتر بودن زن از شوهر

 

مشکلات رایج اختلاف سنی زوجین؛ وقتی زن از شوهر بزرگتر است

یکی از موضوعات مهم در انتخاب همسر ، سن است. سن در ازدواج مهم است و بهترین و شایع ترین شرایط ازدواج این است که سن پسر کمی بالاتر از سن دختر است.
امروزه الگوی اختلاف سنی بین زن و شوهر تغییر یافته است و شاهد ازدواج هستیم که در آن سن دختر بیشتر از سن پسر است ، اما در این نوع ازدواج سن دختران دشوار خواهد بود.

مسائل مربوط به بزرگتر بودن زن از شوهر

 

علت اینکه ازدواج زن باید کوچکتر از مرد باشد:

دختران زودتر از پسران به بلوغ می رسند ، بنابراین زودتر از اینکه پسران به بلوغ جسمی و جنسی و روحی ، فکری ، اجتماعی ، اقتصادی و غیره برسند و زودتر به بلوغ بالغ برای یک زندگی مشترک می رسند.
دختران وظایف سخت حاملگی ، شیردهی و. آنها مسئول هستند ، بنابراین ممکن است زودتر شکسته شوند.

مناسب ترین فاصله سنی طرفین

مناسب ترین محدوده سنی به شرایط فردی ، رشد فکری ، بلوغ عاطفی و معنوی هر فرد بستگی دارد و می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. افراد با محدوده سنی یکسانی ، تجربه و خاطرات یکسانی دارند و زمینه فرهنگی مشابهی برای درک یکدیگر دارند.
دختر و پسری که در سن ازدواج هستند باید از نظر فکری به حاشیه رانده شوند. تفاوت سن در فرهنگ ما مهم است ، اما آن را به طور دقیق تخمین زده نشده است.

 پدید آمدن زن سالاری

برخی از مردان به دلیل اینکه ظرفیت مالی بالاتری دارند ، با زنان مسن ازدواج می کنند. چند مورد ممکن است در این ازدواج بوجود آید. زن عشق واقعی را از شوهرش نمی گیرد.
این زن به دلیل مسئولیت امور مالی از فرسودگی جسمی و روانی رنج می برد. او سعی می کند تا به او تسلط یابد ، و زندگی در زمین است. اگر این با شخصیت انسان مطابقت نداشته باشد ، زندگی استرس زا آغاز می شود.

تجربیات عاطفی مختلف

بدیهی است ، افراد با سن کم بیشتر از افراد مسن هیجان زده تر هستند. او نمی تواند احساسات خود را در ازدواج با مردان پیرتر از مردان درک کند.
زن از خستگی ، درماندگی و ناامیدی رنج می برد ، زیرا شوهر در تلاش و حل مشکلی است که قبلاً تجربه کرده بود و برخی از رفتارهای او ، نارس بودن و حتی مردان معقول برای او جذابیت ندارد و حتی او را نوعی مسئولیت می داند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی