تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

13 مورد مهم قبل از تغییر شغل

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

13 مورد مهم قبل از تغییر شغل

آیا از کار خود راضی هستید؟ شاید اکنون یا در شرایطی که رویای یک مرد جوان را داشته اید ، رضایت شغلی نداشته باشید. شاید در ابتدا فکر کرده اید که کار گامی برای رسیدن به مشاغل بسیار بالاتر و بهتر است. شما ممکن است یک انتخاب شغلی مناسب داشته باشید ، اما اکنون مدتی در صحنه هستید.هر فرد نزدیک به 90 هزار ساعت در طول زندگی خود کار می کند. این زمان به احتمال زیاد بسیار زیاد است برای انجام کاری که دوست ندارید! آیا به فکر تغییر شغل هستید؟

 

1:با سرعت پیشرفت تکنولوژی هماهنگ باشید:

آیا با پیشرفت تکنولوژی و دانش پیشرفت می کنید؟ آیا شرکت‌تان سپاسگزار است یا نه؟ امروزه سرعت پیشرفت تکنولوژی به حدی است که بسیاری از شرکت ها نمی توانند در این مسیر حرکت کنند. این باعث نگرانی مدیران می شود. این نگرانی می تواند به پرسنل شرکت منتقل شود و بر روحیه آنها تأثیر منفی بگذارد زیرا کارگران احساس امنیت نمی کنند.

 

2:اشتیاق‌تان را محک بزنید

شاید جالب باشد بدانید که بر اساس تحقیق ، 87٪ از کارگران اشتغالی برای شغلان ندارند. تمایل افراد به کار در بین افراد مختلف متفاوت است. شاید کار در کسی که به شخص دیگری علاقه دارد مانند سام باشد. با این وجود ، اعتقاد به رسالت اساسی شرکت می تواند تأثیر عمده ای در اشتیاق شما داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی