تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

نحوه درست ماساژ سر برای رشد مو های شما

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲ ب.ظ

نحوه درست ماساژ سر برای رشد مو های شما

آیا تا به حال سر خود را ماساژ داده اید؟ اگر این کار را انجام دهید ، می دانید که چقدر صلح آمیز است. علاوه بر کاهش استرس و استرس ، برخی محققان ادعا می کنند که ماساژ درمانی می تواند رشد مو را تقویت کند. آیا استفاده از ماساژ سر برای رشد مو یا داستان است؟ اگرچه مطالعات کمی در این زمینه انجام شده است ، اما به احتمال زیاد بسته به نیازهای رشد موهای شما ، امید به این فرضیه وجود دارد.

ماساژ سر مشابه ماساژ پشت یا کل بدن است ، به جز اینکه معمولاً با نرمی بیشتری انجام می شود. سر معمولاً روغن ماساژ است ، اما در صورت تمایل می توانید از روغن ماساژ نیز استفاده کنید.

مزایای ماساژ سر برای رشد مو مربوط به فولیکول مو است. سر شما شروع به زندگی درست زیر پوست سر می کند. طبق تحقیقات انجام شده ، ماساژ سر با کشش فولیکول های مو باعث ریزش مو می شود. علاوه بر این ، ماساژ پوست سر را برای تولید موهایی مانند مو تحریک می کند. همچنین به نظر می رسد که ماساژ سر به احتمال زیاد به پیشرفت عروق پوستی کمک می کند و از این طریق رشد مو را بهبود می بخشد.

۱. روش ماساژ سنتی سر

ماساژ سنتی فقط در نوک انگشتان استفاده می شود.
1- فشار ملایم تا متوسط را با نوک هر دو دست و در دایره اعمال کنید.
2. تمام قسمت های سر را بزنید.
۳- هر روز و هر پنج دقیقه چند بار با نوک انگشتان سر خود را ماساژ دهید.
همچنین می توانید از مااساژدهندروی حرفه ای بخواهید سر خود را بالا ببرد. هزینه این کار هر از گاهی متفاوت است.

2. استفاده از برس و دستگاه ماساژ

ابزارهای مختلفی برای ماساژ وجود دارد ، مانند بدن. اگرچه برخی از متخصصان پوست ، استفاده از شپش سر را پیشنهاد می کنند ، اما برخی دیگر معتقدند که انگشتان دست با نوک انگشتان به همان اندازه مفید هستند. سرانجام ، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام روش برای شما مفیدتر است.
به صورت قلم مو یا برس با دسته لاستیکی. از آنجا که سر خود را با نوک انگشتان ماساژ می دهید ، می توانید از این وسایل برای ماساژ تمام قسمت های سر خود استفاده کنید.

3. ماساژ سر با روغن‌‌های اسانس

همچنین می توانید از روغنهای اساسی برای ماساژ سر استفاده کنید. مطالعات روی حیوانات نشان می دهد که روغن اسطوخودوس و نعناع می تواند برای رشد مو مفید باشد.
قطره های روغن اسطوخودوس یا اسطوخودوس را با دو قاشق غذاخوری روغن مانند روغن جوجوبا یا روغن نارگیل مخلوط کنید. این مخلوط را روی سر بریزید و به آرامی روغن را در سر با نوک انگشتان یا دستگاه خود ماساژ دهید.
مطمئن باشید قبل از اینکه روغن روغنی را روی سر خود پرتاب کنید ، ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.

دستان خود رابین موهای خود ؛ از ابتدای سر تا پشت سر بکشید

از نوک انگشتان خود استفاده کرده و در مسیر مستقیم حرکت کنید. بر روی پوست مقداری فشار وارد کنید ، اما مراقب باشید فشار زیادی وارد نشود تا احساس درد یا ناراحتی شود. قبل از شروع به ماساژ موهایتان ، آن را به حالت مناسب برگردانید تا انگشتان دست خود را در هنگام ماساژ گیر نکنید.

روش تقویت اعصاب سر

آرامش و ترشح استرس یکی از روشهایی است که به بهبود رشد مو و عملکرد سرفه های مو کمک می کند. این روش در مواقعی که ریزش مو به دلیل استرس و استرس باشد بسیار مؤثر است. در این حالت کافی است که با کمک نرم انگشتان شسته شده ، آخرین محل مو در ناحیه پشت را ماساژ داده و طی چند دقیقه آخر روش را تکرار کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی