تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

تجارت الکترونیک

با کمترین سرمایه صاحب وب سایت شوید!

کسب درآمد از اینترنت

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ


چرا کسب درآمد از اینترنت؟

خیلی از افراد به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند ولی اطلاعات کاملی در مورد آن ندارند و خیلی از دوستان دیگر نیز اصلا از مزیت های کسب درآمد از اینترنت آگاهی ندارند. در واقع از پتانسیلی که در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد بی خبر هستند.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه کمی نیاز است. پس دیگر نباید نگران سرمایه اولیه باشید.

کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

 

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را از منزل خودشان آغاز کرده اند. شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری دریافت کنید می توانید برای شروع یا حتی برای همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید. کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزلشان آن را اداره می کنند. همچنین بعد ها با تیم سازی و به صورت دورکاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

 

ارتباط گسترده با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین

یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که می توانید به صورت گسترده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. توسط ابزارهایی که در اختیار شما است می توانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید و همین مورد باعث ایجاد رضایت مندی در آن ها می شود. رضایت مندی در مشتریان هم که یعنی فروش چندین برابری!

 

کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به مجوز

برای اینکه از اینترنت کسب درآمد داشته باشید نیاز به هیچ مجوزی ندارید. البته در کشور ما در هر کاری باید همیشه مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشید. ولی در کل برای هر کسی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارد یا اینکه می خواهد از اینترنت به هر طریقی درآمد کسب کند نیازی نیست که مجوزی داشته باشد. البته نماد اعتماد و ساماندهی برای سایت هایی است که فروش اینترنتی دارند ولی آن هم هنوز اجباری نشده است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
تجارت الکترونیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی